تهران ، میدان انقلاب، ساختمان اسفند ، واحد 8
-------------------------------
تعیین عوامل موثر در توسعه تفکر استراتژیک در صنعت نفت
بررسی تاثیر کالایی سازی بر عملکرد سازمان و ارائهی یک مدل مفهومی
بررسی مقایسهای تاثیر ویژگیهای محصول ماکارونی شرکت زر و مک بر تصمیم خرید مشتریان آنها
بررسی اثرات یادگیری سازمانی بر رضایت و وفاداری مشتریان و عملکرد شرکت ارتباطات سیار ایران
ارزیابی اثر بخشی آگهی تجاری رسانه تلویزیون بر جذب مشتریان بانک سپه با نگرش مدل AIDA
مسئولیتپذیری اجتماعی شرکت و تاثیر آن بر رضایت مشتریان در شرکت امدادخودرو سایپا
بررسی تاثیر هیجان مصرف بر رضایت مشتری و تبلیغات شفاهی
بررسی و شناخت روش بهینه فروش رقابتی در واحدهای تولیدی لبنیات منتخب کشور، میهن، پاک و پگاه
رابطه سبکهای مختلف پیامهای تبلیغاتی تلویزیونی با تمایل خرید مشتریان تلویزیون پارس
بررسی عوامل موثر بر بکارگیری تجارت الکترونیکی در واحدهای صادراتی استان مازندران
عوامل موثر در پذیرش روشهای الکترونیک پرداخت قبوض در استان همدان در سال ۱۳۹۱
بررسی عوامل تاثیرگذار بر ارتباط مشتری با وبسایت بنگاههای تجاری
بررسی چالشها و محدوديت های موجود در صادرات فرش دستباف استان آذربایجان شرقی
بررسی میزان ارتباط بین مشتریمداری، خدمتمداری و رضایت شغلی در خدمت مالی
سنجش اثربخشی تبلیغات در شرکت تولیدی پوشاک آویشن
بررسی عوامل مؤثر بر میزان فروش و سهم بازار شرکت بوتان (محصول مایکروویو)
بررسی راههای افزایش سودآوری شرکت تولیدی پوشاک البسکو با تأکید بر عوامل فروش و بازاریابی
بررسی مشتریگرایی در رویکردهای شرکت قطارهای مسافری رجاء با تاکید بر رقابتی کردن خدمات مشتری
بررسی مدل توسعه یافته بازاریابی رابطهمندی در حوزه خدمات مطالعه موردی در شعبات بانک مسکن
بررسی رابطه ارزش ویژه نام تجاری با عملکرد نام تجاری در بازار
بررسی عوامل موثر بر قصد پذیرش خدمات مبتنی بر وب دولت الکترونیک
بررسی عوامل موثر بر تصویر برند مقصد گردشگری٬ و تاثیر آن بر رفتار گردشگران داخلی
بررسی مقایسهای تصویرذهنی شهروندان نسبت به برند بیمارستانهای دولتی و خصوصی شهر یزد در سال ۱۳۹۰
ارایه مدلی از متغیرهای اثرگذار بر موفقیت یا شکست شرکتهای نوپای فناوری نانو در ایران
ارزیابی صنعت تبلیغات از نقطهنظر آژانس های تبلیغاتی با تاکید بر صنایع مواد غذایی در استان تهران
بررسی و ارائه روشهای ترفیع مناسب در بازاریابی محصولات لبنی پگاه گلپایگان
بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی بر افزایش فروش محصولات شرکت پگاه کرمان
ارزیابی تاثیر بازاریابی رابطهمند بر وفاداری مشتریان بانک صادرات شهر تهران"
آسیبشناسی فعالیتهای بازاریابی و صادرات در شرکتهای مجتمع صنایع و معادن احیاء سپاهان
بررسی میزان تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی (4P) بر افزایش فروش و اندازه سهم بازار شرکت مپنا
بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر تعهد سازمانی روسای شعب بانک ملت شهر تهران
برآورد تابع تقاضای کوتاهمدت و بلندمدت برق خانگی در استان هرمزگان
بررسی تحلیلی ترکیب مناسب آمیخته بازاریابی محصولات با تکنولوژی متعارف و پیشرفته
تهران ، میدان انقلاب، ساختمان اسفند ، واحد 8
-------------------------------