بررسی مجموعه مهارتهای زبانی معلمهای زبان انگلیسی برای چککردن میزان فهم زبانآموزان در كلاس
تاثیر استفاده از تکنیک پازل ۲ در پیشرفت مهارت نوشتن زبان انگلیسی زبانآموزان ایرانی در سطح متوسط
تولید مواد درسی بر مبنای داستان تصویری و مقایسه آن با مواد درسی سنتی برای دانشآموزان دوره راهنمایی
تاثیر مواد شنیداری واقعی در برابر مواد شنیداری آموزشی بر تقویت فهم شنیداری
دشواری و اهمیت نسبی مهارتهای خواندن در آزمون IELTS
رابطه بین پنج فاکتور عمده شخصیت دانشجویان ایرانی و نحوه عملکرد آنها در امتحان آیلتس
بررسی راههای آموزش و تقویت خط تحریری در دوره ابتدایی (در شهرستان بندر انزلی) سال تحصیلی ۱۳۸۵-۸۶
ارتباط میان آزمون استعدادیابی، آگاهی فراشناختی و مهارت شنیداری در زبان دوم
تأثیر آگاهی فراشناختی بر کنش شنیداری زبان آموزان ایرانی
مقایسه تاثیر واژهنامه فرامتنی بر درک مفاهیم متن و یادداری واژگان در شرایط یادگیری اتفاقی و ارادی
تاثیر تقطیع نحوی و آوایی متن بر درک شنیداری
بررسی و مقایسهی جایگاه و کاربرد زبانهای فارسی و ترکمنی در موقعیتهای اجتماعی در استان گلستان
تاثیر استفاده از ویدئو کلیپهای آموزشی به روی یادگیری گرامر زبانآموزان انگلیسی
تاثیر تدریس تفکر انتقادی به روی مهارت نوشتاری زبانآموزان انگليسی در مقطع اینترمدیت
تاثیر آموختن ارزیابی شخصی بر روی بیان شفاهی دانشآموزان سطح متوسط زبان انگلیسی
تاثیر بازخورد نوشتاری به دنبال فعالیتهای مشارکتی بر عملکرد دانشآموزان زبان انگلیسی
بررسی تاثیر فعالیتهای برونداد فردی و تعاملی بر یادگیری ساختارهای زبان انگلیسی
بررسی استفاده از زیاده گویی جهت مفاهیم خاص فرهنگی میان فراگیران ایرانی زبان انگلیسی
بررسی ویژگیهای مدرسان زبان انگلیسی بهبود پذیر در مدارس دولتی شهرستان شاهرود
گفتگو کاوی رفتار غیر کلامی معلمان زبان انگلیسی و فرصتهای تعامل در کلاسهای EFL
بررسی مواد آموزشی مورد استفاده در تدریس زبان فارسی مقدماتی در میان زبانآموزان مدرسه المهدی قم
تاثیر مقابلهای دو فعالیت جورچین و حل مساله بر مکالمه فراگیرانه زبان خارجه
تاثیر عوامل انگیزه بر یادگیری انگلیسی در یک دورهی فشرده انگلیسی: شواهدی از یک دانشگاه نظامی
تاثیر آموزش بر پیشرفت توانش منظورشناسی در محیط زبان خارجی
تأثیر آموزش محتوی- محور بر درک مطلب دانشجویان سطح متوسط انگلیسی با اهداف ویژه در ایران
ماهیت رابطه بین میل به ارتباط برقرار کردن و انگیزه یادگیری زبان در بین زبانآموزان
مقایسه دو شیوه جذب و انطباق در تدریس خواندن و درک مطلب
تأثیر بکارگیری تکنیک بسط معنا درآموزش اسامی دارای چندمعنا
تاثیر بازیهای رایانهای بر روی یادگیری کارکردهای زبانی زبانآموزان
تاثير آموزش رايانهای به بهبود دامنه لغات دانشآموزان سطح ميانه ايرانی
ارزشیابی نیازهای زبانی دانشجویان مدیریت از دیدگاه دانشجویان لیسانس و فوقلیسانس و مدیران
بررسی نقش برنامهریزی کار گروهی و فردی بر روی دقت و پیچیدگی ساختارهای زبانآموزان در محاوره
ارتباط میان خوداتکایی و انشانویسی به زبان اول و انشانویسی به زبان دوم در آموزش کار محتوا محور
ارتباط بين تحمل ابهام در متن، نمرات پاياني و ميزان رضايتمندي از درك مطلب در بين زبانآموزان
بررسی تفاوت میان روایی سازه روشهای مختلف آزمون ارزیابی درک مطلب شنیداری زبانآموزان ایرانی