تهران ، میدان انقلاب، ساختمان اسفند ، واحد 8
-------------------------------
بررسی رابطه بین توانمندسازی کارکنان و استقرار مدیریت کیفیت جامع در سازمان بیمه مرکزی ایران
رابطه هوش هیجانی مدیران با راهبردهای مدیریت تعارض آنان در دانشگاه علوم پزشکی ایران
ارزیابی رابطه بین ارزش مورد انتظار مشتری و عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در شرکت جهانافروز
رابطه سرمایه اجتماعی و کارآفرینی سازمانی در مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان
بررسی رابطه فرهنگسازمانی با توسعه ابعاد مدیریت کیفیت فراگیر دانشگاه آزاد اسلامی
رویکردی بر فاکتورهای موثر بر پیادهسازی مدیریت دانش براساس مدل Newman & Conard در شرکت رادروش شمال
بررسی زیرساختهای مدیریتدانش در چاپخانه دولتی ایران
بررسی میزان آمادگی دانشگاه اصفهان در پیادهسازی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) از دیدگاه دانشجویان
بررسی عوامل مؤثر در عدم استفاده مدیران از اطلاعات حسابداری مدیریت در گروه تحقیقات مهندسی جهاد
رابطه شاخصهای سودآوری شرکتهای شهر صنعتی کاوه با آگاهی مدیران آنها از تکنیکهای حسابداری مدیریت
تاثیر مدیریت استعداد بر روند تولید در شرکت ایرانخودرو
بررسی تاثیر مدیریت دانش بر عملکرد مرکز آموزش جهاد کشاورزی استان اصفهان
بررسی امکانپذیری اجرای چرخهمدیریتدانش در ساختارهای مجازی دانشگاه تهران
رابطه بین سبکهای مدیریت تعارض و اثربخشی سازمان آموزش و پرورش استان فارس
رابطه هوش هیجانی با راهبردهای مدیریت تعارض بین مدیران بیمارستانهای آموزشی قزوین- ۱۳۸۶
بررسی تاثیر شیوههای مدیریت و رهبری بر عملکرد دبیران دبیرستانهای ناحیه ۳ اصفهان
بررسی اثربخشی سیستم اطلاعات مدیریت شرکت زغالسنگ البرز شرقی
بررسی میزان رضایتمندی بیمهگذاران زیاندیده در بیمههای آتشسوزی با تأکید بر مدیریت خسارت آتشسوزی
بررسی میزان آگاهی مدیریتی سرپرستاران از اصول مدیریت و تاثیر آن بر عملکرد پرستاران
بررسی رابطه بین مدیریت مشتریمداری و بهرهوری در گمرک جلفا
بررسی رابطه فرهنگ سازمانی با مدیریت دانش در پژوهشگاه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
ارزیابی تاثیر استقرار مدیریت کیفیت در دستیابی به اهداف استراتژیک بانک رفاه
بررسی مهمترین موانع اجرای مدیریت زنجیره عرضه در سیستم حمل و نقل ایران
رابطه میزان مدیریت مشارکتی و جوسازمانی در شرکت مخابرات اصفهان
بررسی تاثیر فرایند مدیریت دانش بر تولید ایدههای نوآورانه در شرکت برق منطقهای مازندران
نقش فنآوری اطلاعات در مدیریت بحران شهر تهران
ارائه الگویی مناسب جهت پیادهسازی مدیریت دانش در شرکت آب و فاضلاب گیلان
بررسی عوامل موثر بر مدیریت دانش در موسسه آموزش عالی علمی ـ کاربردی جهاد کشاورزی
بررسی رابطه بین ابعاد ساختار سازمانی و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در بانک کشاورزی
تاثیر برونسپاری موفق بر مدیریت خدمات مشتریان
عوامل اساسی پذیرش نظام مدیریت ارتباط با مشتری در بیمارستان
بررسی رابطه بین اقدامات مدیریت کیفیت با انتقال دانش در بانک ملی (سرپرستی امور شعب شرق تهران)
تعیین اهمیت عوامل مدیریت ارتباطات الکترونیکی با مشتری (e-CRM) و امکانسنجی استقرار آن
بررسی مدیریت انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۱۳۵۸ تا آخر اسفند ۱۳۷۹
اثربخشی آموزش مهارتهای مدیریت خشم در کنترل خشم و کاهش پرخاشگری زندانیان مرد زندان کازرون
تهران ، میدان انقلاب، ساختمان اسفند ، واحد 8
-------------------------------